Jumlah Pengunjung

Jumlah Pengunjung
Counters

Thursday

Penubuhan Kelab Aktiviti Lasak Kuching

Kelab Aktiviti Lasak Kuching telah didaftarkan secara rasminya kepada Pendaftar Pertubuhan, Malaysia pada 14 haribulan Mei 2009 yang bernombor 0927-09-SWK. Kelab ini ditubuhkan oleh sekumpulan belia yang meminati sukan mendaki gunung dan aktiviti rekreasi luar. Pada dasarnya, aktiviti kelab ini sudahpun bermula semenjak tahun 2004 lagi. Antara aktiviti yang selalu yang dilakukan oleh kelab ialah "Jungle Trekking", "Hiking", "Camping", "Climbing", "Absailing", "Repailing", "Caving" dan sebagainya. Idea penubuhan kelab ini dicetuskan atas dasar untuk memudahkan pergerakan aktiviti kelab disamping dapat menjalankan sebarang aktiviti dengan lebih sistematik. Kelab ini juga sering bekerjasama dengan Jabatan Belia Dan Sukan Negeri Sarawak dalam aktiviti rekreasi luar.

2 comments:

  1. Salam Boy...
    Komen kamek mundapat la kitak engkah logo kelab juak and Color tok ekot warna kelab. Warna tok striking lak, pedih mata gue..hehehe... update tak selalu like level 2 ria masok juak and kursus mendaki and latest farewell party mek lak kah juak...lak mek check lak kat kl..kehkehkeh...kmk tgh update form register keleb tok kinek tok...
    BTW Jumaat tok jgn tak lupak, mun sik tauk rumak tggu depan everise matang lak ngambik...call lok ka k...Wassalam...

    ReplyDelete
  2. Wslm...
    1. Kamek nunggu logo green light dari presiden dolok.Sebab ada beberapa logo yang diubahsuai.Insyaallah kaler akan diubah mengikut tema logo.
    2.Insya allah juak akan diupdate,cuma ada kekangan masa sikit.
    3.Kelak kita jumpa masa program.
    wassalam

    ReplyDelete