Jumlah Pengunjung

Jumlah Pengunjung
Counters

Sunday

Camping di Pantai Grigat, Kabong

16 - 18 Oktober 2009

Program berkhemah di pantai Gerigat, Kabong merupakan salah satu aktiviti kelab yang telah dilakukan oleh team member. Bertolak pada jam 9 mlm pada 16 oktober secara berkonvoi dan tiba di rumah Puan Azlina(E.S) pada jam 3 pagi. Keesokannya kami pergi ke pasar basah Saratok untuk membeli barang keperluan berkhemah seperti makanan dan bahan untuk BBQ.



Bertolak dari Saratok ke pantai Gerigat pada jam 3 petang. Setibanya disana team terus menyediakan tapak perkhemahan dimana kesemua team menggunakan hemmock sebagai pilihan untuk tidur. Team juga bekerjasama menyediakan tempat untuk BBQ dengan mencari kayu dan ranting untuk ungun api.
Antara resepi BBQ kali ini adalah "chicken wing's, sausage, beef n jagung". Sedap walaupun ader rasa pasir sikit dan beef ader la liat sikit. hehehe...walaubagaimanapun team amat enjoy meluangkan masa bersama-sama.

Beginilah keadaan tapk perkhemahan kami. Sebatang pokok dan 5 hemmock tergantung disitu. Seperti kepompong rama-rama. Seperti biasa tidur kami bertemankan nyamuk dan "rengit".

Diharap kami dapat lagi berkhemah seperti ini memandangkan ramai team member yang tidak menyertai perkhemahan kali ini terutama sekali otai kita Abg. Don, Hailah, Abang dan Pijan. Sunyi sikit la tapi team tetap enjoy. Terima kasih diucapkan kepada team member yang menberi sokongan kepada program perkhemahan kali ini. Semoga berjumpa lagi. Salam Rekreasi...Salam 73...

1 comment:

  1. pssst2!! ermm..camney org mok contact en. Doni if no. phone yg appear atas ya slh. double check no phone ya. keh. adios!

    ReplyDelete